• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
  • HacknInnow
  • Έπαθλα
    • Βραβεύσεις από τους Ειδικούς στο HackInnow
    • Hackathon Εvents στον Κόσμο
  • Ημερομηνίες Event
    • Διεξαγωγή HackInnow
    • Νέες Τεχνολογίες – Online Gaming and Esports
  • Πληροφορίες Αιτήσεων
    • HackInnow – Ποιος μπορεί να συμμετάσχει;
    • Οδηγίες Συμμετοχής στο HackInnow
  • Προκλήσεις της Ασφαλιστικής
    • Η Παράδοση Δεν Αρκεί στον Κλάδο των Ασφαλίσεων
    • Η Τεχνολογία στην Υπηρεσία της Ασφάλισης

hackinnow.gr

Η Παράδοση Δεν Αρκεί στον Κλάδο των Ασφαλίσεων

Η τεχνολογία και τα social media δεν αποτελούν κομμάτι της καθημερινότητας μόνο των νεότερων γενεών πλέον. Αυτό γίνεται κατανοητό αν κάποιος επιλέξει να παρατηρήσει γύρω του με λεπτομέρεια και δει τι ακριβώς κάνουν όσοι βρίσκονται στο περιβάλλον του. Θα παρατηρήσει, λοιπόν, ότι οι περισσότεροι έχουν πια εξοικειωθεί με την τεχνολογία ή τουλάχιστον με κάποια μέρη αυτής. Συνεπώς, για να παραμείνει μια επιχείρηση ανταγωνιστική στην αγορά, χρειάζεται να ακολουθήσει την τάση που επικρατεί και να επιδοθεί σε αναζήτηση των βέλτιστων προϊόντων τεχνολογίας στον κλάδο της.

Αναζητώντας τη Διαφορά στην Αγορά

Υπάρχουν τεσσάρων ειδών καταναλωτές στην αγορά, όπως φαίνεται από μελέτες. Ο πρώτος καταναλωτής είναι ο καινοτόμος. Ο συγκεκριμένος θα πάρει τις αποφάσεις του ως προς τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που θα επιλέξει να αγοράσει, βάσει πολλών διαφορετικών πηγών διαδικτυακά. Έπειτα, έχουμε τον ερευνητικό. Μοιάζει λίγο με τον προαναφερθέντα τύπο καταναλωτή, καθώς κι αυτός θα αναζητήσει πηγές στο διαδίκτυο. Ωστόσο, δεν θα πειραματιστεί και θα επιμείνει στις επιλογές που φαίνονται οι πλέον συμφέρουσες.

Τρίτο είδος καταναλωτή αποτελεί ο πειραματικός. Όπως φανερώνει και το όνομά του, ενδιαφέρεται πολύ για νέα προϊόντα και υπηρεσίες. Δε φοβάται να ρισκάρει και δοκιμάζει σχεδόν τα πάντα. Είναι ο πιο δεκτικός τύπος καταναλωτή. Τέλος, υπάρχει ο ακόλουθος. Βρίσκεται στον αντίποδα του πειραματικού, μιας και δεν δοκιμάζει τίποτε πρωτοποριακό. Αντιθέτως, επιλέγει να χρησιμοποιήσει μόνο όσα έχουν ήδη δοκιμαστεί από άλλους. Συνεπώς, ποτέ δεν θα κάνει τη διαφορά.

Σε όποιον από τους 4 τύπους καταναλωτή ανήκει το αγοραστικό σας κοινό, το μυστικό της επιτυχίας βρίσκεται στην εξατομίκευση των προϊόντων ή υπηρεσιών. Πιο συγκεκριμένα, πρέπει η επιχείρησή σας να ανακαλύψει πότε, πού και πώς να προωθεί τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της στην αγορά. Τα τεχνολογικά εργαλεία που διατίθενται πλέον έχουν βοηθήσει αρκετά τις επιχειρήσεις. Ανάμεσά τους, εφαρμογές και chatbox, ψηφιοποίηση δεδομένων και αυτοματοποιημένες απαντήσεις, εργαλεία επεξεργασίας αιτημάτων και πολλά ακόμη οδηγούν στα βέλτιστα αποτελέσματα και εγγυώνται την επιτυχία της επιχείρησής σας!

Primary Sidebar